Pomoc zdalna
Pomoc zdalna w ramach oferty biura rachunkowego obejmuje wsparcie w różnych aspektach związanych z obsługą aplikacji i procedur urzędowych. Usługa ta jest realizowana za pośrednictwem narzędzi takich jak AnyDesk lub Zoom i obejmuje między innymi:
-
Pomoc w obsłudze aplikacji CEIDG (np. zmiana danych firmy),
-
Wsparcie przy korzystaniu z e-Urzędu Skarbowego (np. wysyłanie wniosków i pism),
-
Pomoc w obsłudze aplikacji PUE ZUS (np. wysyłanie wniosków),
-
Wsparcie w korzystaniu z aplikacji Subiekt123 (np. wystawianie faktur),
-
Obsługę portalu praca.gov.pl (np. zgłaszanie zatrudniania cudzoziemców),
-
Pomoc w zdobyciu numeru EORI na portalu PUESC.
49,00 PLN
spotkanie online 30 min
Dla klientów The Best Result dwa spotkania (30min) w miesiącu są bezpłatne.
Pobierz program umożliwiający połączenie zdalne